Здравейте! Някой има схема на панела на врътките на парното за 33-92г. (естествено отзад)? Лятото като се рових да си сменя лампичките на същия панел имаше едно откачено жило към врътката за топлия въздух (предполагам), защото другото жило си беше закачено. Обаче, като пробвах да го закача не удисваще никъде. Естествено беше лято и аз го отсвирих. Но сега зъзна като куче, защото грее слабо. Много ще съм ви благодарен ако някой ме упъти!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Прецакано парно на 33
Collapse
X
-
като разглобиш таблото свирни да ти помогна с жилото просто се слага доста трудно и затова не си му намерил мястото0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Алфата е 33 1.4I, последната модификация на купето с климатик. Освен двете жила има доста клапи, кото се движат с моторчета. Благодаря колега за отзивчивостта, но не съм от София. Искам да те питам само какво е положението на жилото когато ключа е завъртян към топлото - навънка или навътре? Това доста ще ми помогне да разбера към кой край да го вържа, а да не прилагам метода на пробите и грешките.
Comment
-
Такааа, проблема е бил точно в това жило. максимално издърпано-духа студено, съответно максимално набутано-топло. При мен е било някъде по средата. Обаче как се закача? Жилото завършва с само с Г-е, а ключа има широк отвор. Да не би да има някакъв специален щифт?
Comment
-
Oт къде си?(33 1.4ie 94g)Между другото каква ти е версията на мотора 907...???колко? Ходих да си търся бензинов филтър,но в каталога имаше 3_ 33-ки след 90г едната мисля че беше 907а53 за която мислех че е мойта,но капака ми пише 907A3BLive a guidare la mia bella macchina,guidare per vivere e sentire il battito del mio CUORE SPORTIVO 145 1.9 JTD с джанти от Милано и новия цвят BLACK DAITONA FERRARIEX.bella 33Imola''156 2.4JTD''GTV
Comment
-
Първо за парното-крачето на ключа е счупено, но по-големия проблем, е че жилото движи трудно (явно затова е се е и счупило). Така, че не ми остана друга възможност освен да изкарам жилото извън таблото. Ще му измисля някакво лостче и смятам да приключа одисеята. Все пак се имах идеи да продължа с разглобяването, но при цялата тая механика - лостове, моторчета..., а и без насъщната инструкция по екплоатация ме достраша. Ако все пак някой е имал кураж да се занимава нека сподели.
Иначе съм от Смолян. С бензиновия филтър не мога да ти помогна по простата причина, че не съм го сменял.Правих сметка като сменям маслото пролетта да го видя и него в някой добър сервиз (естествено не в Смолян). Версията на двигателя е абсолютно същата 30753 / 907А3B.
Comment
-
Колегата е прав най навътре е на топло а най-издърпано е на студено проблема не е ж трудното движение на жилото а в самата клапа вътре в парното триабва да се смажат лостчетата в двата края и да се поизправи жилото там където прави остри завой. Такива места са на самото парно отстрани при мен също беше счупено зъбчето но след като направих S образен завой на самото жило и го забих където му е мястото заспа0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
Comment